I väntas tider!

Nu var det riktigt längesedan jag skrev något i bloggen!

Men nu är det i alla fall dags! På fredag går vår hona Diva in i sjunde veckan av sin dräktighet. Vi hoppas på en kull på minst fyra ungar då det är stort intresse på kullen. Många har ockå hört av sig och visat intresse för utställning vilket är jätte roligt. Det kräver givetvis att katten håller vissa kvaliteter. Snart får vi veta vad det är för några små busar som finns där inne!

Jag har också förhoppningar om att hitta en fodervärd åt en fin hona ur kullen. Jag har fått in några intressenter men det är framför allt en som är aktuell. Vi får se hur det går. Skulle du som läser i bloggen vara nyfiken på vad det innebär så är det bara att kika in på hemsidan och läsa mer eller höra av dig.

Det blir mer att skriva ju närmare vi kommer!

Må gott så länge!
Emma


Kommentarer
Postat av: Ante Sewerin

Jag tycker det är synd att du inte skriver här, eftersom den känns mera "normal" än "uppfödarbetonad". Din glädje över
katterna lyser genom hela bloggen.Kom igen!

2012-11-10 @ 23:28:41
URL: http://macilane.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0