U2 Kullen

Min förra kull, U2 kullen, har fått underbara hem och ibland får jag rapporter om hur kissarna har det. Jag tänkte dela med mig av lite bilder på "mina kattungar" här.

Tyvärr försvann flera nya bilder som jag fick i somras ifrån Tim och Margareta, jag ska se om jag kan be dem skicka bilderna igen. Det var härliga bilder, bland annat på Sweetie ute i gräset.

Men så länge hoppas jag ni håller tillgodo med de som kommer här. Det är skickade till mig under åren som gått, men jag har valt bilder när alla har hunnit bli nästan vuxna, det är så härligt att se hur fina det blivit!


// Emma


PEPS alias S*Rytorps Pride, TUV d 62



Peps (S*Rytorps Pride) brevid sin vän britten Beso. En av mina absoluta
favorit bilder som André Wallström tagit.




Här stor myser Peps i mattes knä. Precis som pappa Ture och mamma
Fia gärna gör! (Foto: A.Wallström)



Tiitta på denna fina killen! Peps har blivit så lik pappa att det är
skrämmande! SÅ fin! Jag blir varm i hjärtat. Denna bilden kom till mig
för bara några dagar sedan. Kolla in bilden nedan och se hur lik Ture
han faktiskt är! (Foto: A.Wallström)



Ture, (GIP & IC S*Tufvans Turiddu) pappa till U2 kullen.
(Foto: E.Rytorp)




Peps har hittat en härlig hylla att vila på. (Foto: A.Wallström)


DUTCHESS alias S*Rytorps In the Name of Love, TUV d 62





Detta är Dutchess (S*Rytorps In the Name of Love), bilder jag fick för
länge sedan. Tyvärr har jag inte fått några nya på länge, men visst
har också hon blivit maffig? (Foto: J.Abrahamsson)



Dutchess busar. (Foto: J.Abrahamsson)


ROCKY alias S*Rytorps Desire, TUV d 62





Här har vi Rocky (S*Rytorps Desire) som också har blivit enormt
maffig! Även han är super lik Ture! (Foto: T.Maldoon)



Rocky och hans syster Sweetie (S*Rytorps Sweetest Thing) har turen
att få träffas i bland när deras husse respektive matte ska resa bort.
Här har de busattack bland tvätten.
(Foto: T.Maldoon)



Rocky och Sweetie busar igen. Tim, Rockys husse, berättar att Rocky 
ibland är mer angelägen om lek än Sweetie... (Foto: T.Maldoon)



Blixten har slagit i Rockys ögon, men WOW vilken katt han är...
(Foto: T.Maldoon)



Här ligger Rocky och vilar bland filtar som passar bra ihop med hans
övriga färger! (Foto: T.Maldoon)

SWEETIE alias S*Rytorps Sweetest Thing, TUV d 62





Här har vi Sweetie, söta tjejen som mest av allt är lik mamma Fia.
(Foto: M.Lodin)




Här syns det tydligare, fast här är inte Sweetie så gammal. För er som
inte känner till Sweeties historia så har hon bott hos mig lite längre än
de andra, då det inte funkade för henne i hennes första hem. Efter
några månader flyttade hon till Margareta där hon bor idag. Maragareta
är mamma till Tim som äger Rocky, därför kan de träffs ibland och leka.
Sweetie har därför en mycket speciell plats i mitt hjärta. (foto: T.Maldoon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0