Ramti har dambesök!

Ja nu var det längesen jag skrev något, det beror inte på att inget hänt utan på att jag helt enkelt inte fått igång min åskskadade dator förrän nu! Internet fungerar, efter att jag bytt nätverkskort, men tyvärr har jag inga program i dator ännu, har inte hunnit installera dem igen. Jag hoppas lösa detta så att jag kan uppdatera hemsidan också!

Just nu har Ramti dambesök här i Skår! Jätte spännande! Det är den näpna damen S*Vindilens Mimmi Mandelblom som är här på besök. Mimmi kom i söndags och först var det lite gruff men sen verkade de ha hittat varandra.
Nu har dock Ramtis intresse svalnat, om det beror på att Mimmis löp är över eller om det beror på att han tycker han är klar, det kan vi inte veta. Det är bara att vänta och se.

När Mimmi har rest hem är det bestämt att Perdita kommer så snart hon löper. Det ska bli så härligt att få eget smått i huset igen! Känns SÅÅÅ länge sen.

Ramti har dessutom börjat pinka. Så han får bo i sin gård tills hans avelskarriär är avslutat. Han har kissat både här och där och det luktar inte rosa elefanter, det kan jag lova. Jag hoppas han kan göra sina damer dräktiga snabbt och enkelt så att han kan få bli kastrat fram över.

Ha det fint!
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0