Nya foton!

I dag såg jag det deffenitiva beviset, japp! Tuttarna närmast bakbenen är knallrosa! Kan Mimmi fejka sin dräktighetet så här väl så är hon duktig! Nej, jag tror bestämt att hon ska ha kattungar! Katarina och Peter kan inte hämta Mimmi riktigt ännu så hon stannar några dagar till.

Här kommer lite bilder från hennes vistelse här!



Detta är min skitgris Ramti efter att han har hoppat i geggamojjan ute
i buren... Ingen av mina andra katter skulle få för sig att gå i det kletiga,
blöta, men Ramti han hoppar gärna där det är som värst...



Här försöker Mimmi hjälpa Ramti att bli ren och fin igen.



Ramit har parat klart och är inte ett dugg intresserad av sin trånande
flickvän. Mimmi tittar intresserat på när han försöker få rent en tass.



Här är en bild på Mimmi inne i vårt hankattrum.



Mimmi vilar lite, men nosen avslöjar att hon har lite på gång...



Mimmi är nyfiken på att gå ut i buren... (om någon undrar varför det
ser så skitigt ut på väggen så är det Ramti som kladdat ner när han
hoppat i leran...)



Hon vågar sig lite närmare för var steg!



Här har hela huvudet tittat ut, Ramtis svans syns i förgrunden.



Voila! Så är hon ute! Om bilderna är lite "dimmiga" i förgrunden så
beror det på att nätet syns i bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0