Missar BK i morgon...

I morgon skulle jag ställt ut Ture och Ramti på Borås kattens utställning. Men så hade jag bestämt att dra Ramti pga dambesök, men att ändå åka med Ture och förhoppningsvis få hans tredje sista cert i klass 4. 

Men så har jag fått något skit i halsen och i dag har jag fått penicilin. Det blir helt enkelt ingen show i morgon. Halsen är kass och jag vill inte smitta ner alla andra. Jag har hoppats in i det sista på att jag skulle känna mig bättre och kunna åka ändå, men det är inte värt det.

Känns segt att först vara hemma från jobbet sedan i tisdags med en sjuk Saga och så i torsdags känna av halsont själv. Hoppades att det skulle släppa men i natt blev det värre och jag har inte kunnat fungera utan värktabletter. Läkaren kunde säga att det inte var halsfluss men kunde inte säga exakt vad det var, så någon odefinierbar halsinfektion är det frågan om, tydligen. Känns jätte tråkigt men så är det helt enkelt.

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0