Bilder från utställningen och några på Ramit och Perdita

Här kommer några bilder från VKs utställning där Ture blev Supreme Premier! Jag ska ta en fin "vinnar" bild på honom här hemma också har jag tänkt men har inte kommit till det ännu...

Jag misstänker starkt att Perdita är skendräktig trots allt. Möjligen, om hon inte är det, har hon en unge i magen. Men jag tror inte det, har känt och försökt avgöra och jag tycker hon är väldans tom i magen för att vara dräktig. Men jag tror nog att hon själv tror hon är dräktig. Hon har stora spenar, som dock inte är så rosa, och hon äter som en häst! Några bilder på henne och på henner och Ramti kommer här.
Om du som är intresserad av en kattunge ur kullen läser detta så står din intresseanmälan kvar! Kanske kommer kattungarna lite senare än beräknat bara! Håll ut! ;-)



Två turkar på första parkett! Ture och Fia hade bra platser i
utställningslokalen och många kunde titta på dem där de satt.



Ture blev bedömd av Luigi Comorio på lördagen. Han fick certet CAPS.



Fia hängde fint hos en säker och trygg assistent. Hon fick ceret CAGPIB
och blev NOM.



En så här fin FIFe kokard fick Ture på söndagen då han blev
Supreme Premier! Annette Sjödin, VKs ordförande tillika FIFes president
hade skänkt kokarder till utställningen för alla som tog SP och SC titel!




Så här fin var Tures bur! Man ser knappt Ture själv som ligger sovande
där bakom! :-)




Ture i panelen. Här träffar han Jörgen Fritiof, en av de domare som
vet hur man bemöter en Turk! :-)




Han vill ju sitta upp på axeln! Jörgen lyfte upp Ture på axeln och försökte
gestikulera till de andra att göra samma sak...



Här kikar Fabrice Calmes. Ture kollar vad som händer i andra ändan
av hallen.



Fia leker med den söta vippan som Ture fick i present av Eli och Emil
efter att han tagit sin fina titel. Fia fick följa med på lördagen men blev
inte utställd.



Ture tar farväl, sista utställningsdagen idag! Ingen är nöjdare än han!
(lite suddig men söt!)



Här sitter söta Perdita på pallen och kikar ut bland höstlöven.



Denna bilden tog jag nu i helgen. Visst är hon fin?



Denna bilden tyckte jag själv var så himla söt! Två svansar som jag
fångat genom att fotografera innifrån kattstugan ut igenom luckan!




Sist, men inte minst, min favoritbild från i helgen. Ramti och Perdita,
också fotograferad genom luckan. Ramti har en så söt men lite sorgsen
look! Perdita kikar nyfiken in bakom honom. De är så fina!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jättefina bilder !!!!

2009-11-11 @ 20:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0