Välkommen till min nya blogg!

Ture ligger och slappar bland flyttkartongerna.

Efter att ha haft strul med min hemsida www.rytorps.com i över en månad så besämde jag mig för att något måste göras! I dag skapade jag denna bloggen och den är till för er som är nyfikna på att hänga med i vad som händer hos oss i S*Rytorps katteri. Här kommer jag att informera om de senaste utställningarna och kommande parningsplaner. Självklart hoppas jag på att hemsidan snart är rullande igen, men detta kommer att fungera som ett nyhetsforum för alla intresserade.

Välkomna att hänga med!

Emma och katterna i S*Rytorps katteri

Kommentarer
Postat av: Maritza

väldigt vackra bilder på kissarna, kanon innehåll på bloggen, man vill hänga med, fortsätt bara så Emma,

kram maritza

2009-05-22 @ 09:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0