Motionen antagen!

I dag kom R, Vangorans ordförande, med den fantastiska nyheten att motionen om standardändrigen vi skickat in till FIFes generalförsamling blev antagen! Detta innebär att från 2010-01-01 så börjar vår nya, förtydligade standard för profilen att gälla! Det som blivit förtydligat är att nosen skall vara rak, att pannan skall vara rundad och att det där emellan skall finnas ett mjukt "stopp". När jag fått den exakta nya texten skall jag publicera den. Det var dessutom överlägsen majoritet vilket känns jätte roligt! Jag hoppas att ändringen av poängfördelningen för ögonen också gick igen, det är jag inte hundra % säker på ännu. Där ville vi egentligen att poängen (10 poäng) inte bara skulle gälla färgen utan också ögonens form och placering.

I morgon går flyttlasset och vi blir lantisar. Det ska bli underbart, men det kan innebära att jag inte kommer ha mycket tillgång till datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0