Söt bild

Hittade en fin bild på Ramti igår när jag efter fyra månaders uppehåll bestämde mig för att uppdatera Sagas Bilddagbok. Den är tagen i april och man ser att han biffat till sig sedan dess! Men han är så söt att jag tyckte jag kunde dela med mig av den och en bild som är lite nyare, lite fler före- och efter bilder alltså!


Stor och fin. Med lite mer päls så kommer han bli riktigt biffig! Ramit är min avelshane på1,5 år.


Denna bilden är också av Ramti, tagen i början av april. Söt som socker!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, vilken vacker kille! Nästan så att man blir sugen på en katt till när man ser honom. Men mina två är nog för tillfället :P

2009-07-13 @ 19:45:29
URL: http://bjorkstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0