Bild på prickarna

Japp, dags för en liten uppdatering! Jag lyckades få en något diffus bild på prickeländet innan Ramti fick bort allt det gula ur pälsen. Kika nedandför och se hur han såg ut.

Sen har jag varit ute med Phoenix i koppel. Han tyckte det var toppen. Kollade in trädgården och kättrade i berg. Vi fick gå in när jag fått brännässlor på fötterna och en fästing i knäväcket.

Kolla in den nya länken till Annas burma blogg. Ibland skrattar man så man gråter när man läser den.. Snart vankas det kattungar där också, klart värt att kolla in. S*Zeitgeist är stamnamnet!

Nu vill jag passa på att önska er alla en riktigt härlig midsommar, så skriver jag mer när  helgens bestyr är över!


Ja, det är lite svårt att se kanske, men kolla in ryggen, då hade han ändå tvättat sig i en dag... Ramti blomsterkatten!
Kolla noga på ryggen... det har ändå gått en dag och han har hunnit tvätta bort lite av det gula...


Här ligger Ramti på sitt nya favoritställe. Ovanpå städskåpet i köket. Inte lätt att fånga på bild kan jag lova.


Åsså en sista bild på Ramti-bus! Full fart på kvällen, här är han helt uppspelt, ögonen lyser och han har intagit den "nya" gamla soffan som vi har i hallen. Alla katterna vill ligga i den och de formligen slåss om vems tur det är.


Så här såg det ut när Phoenix, våran huskatt, var ute på tur. Längst bort  i trädgården ligger ett berg och där ville han klättra upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0