Fotosession

Hade lite fotosession med katterna häromdagen. Här kommer några smakprov i från den!
Tyvärr fick jag ingen bra på Phoenix, vår huskatt. Han höll sig lite i bakrunden, och som vanligt var det Ramti som stod i centrum. Därav flest bilder på honom också. Han tror han är en kattunge fortfarande...

Inget byggande denna helgen, vi har tagit det lungt. På lördag kommer mina föräldrar hit, hoppas att vi kommer vidare då. Men det ska bli mycket skönt när det är klart.

(om någon skulle undrar, mitt objektiv vinjeterar inte, jag har själv valt att ha den effekten!)



Ramti ligger på fonden och väntar på att något roligt ska hända.




Ture, maffig som vanligt.



När Fia ser ut så här bör man hålla fingrar och tår borta...



Söt Ramti poserar på en pall jag målat i färgglada färger.



Här är han igen, min fina kille.



Fia, ser lite mer avslappnad ut.



Ett porträtt av Ture.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jättefina bilder! Hur får du dom att ligga stilla sådär egentligen? Om jag ska ta kort på mina katter får jag ta dem när de ligger och vilar.

2009-07-20 @ 10:59:31
URL: http://bjorkstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0